piątek, 6 czerwca 2014

Laleczka w zieleni i nominacja od Edyty

Witam:) Dziś pokażę szybciutko moją  laleczkę z masy solnej,do której mam dziwny sentyment:)

A jeśli ktoś będzie dociekliwy i zauważy że napis się nie zgadza,informuję że zdjęcia pochodzą z mojej strony na fb:)

A teraz się pochwalę co dostałam od Edytki z bloga ANIOLOWO  MASA SOLNA  edytamasasolna.blogspot.com
ZA CO SERDECZNIE KOLEŻANCE DZIĘKUJĘ:)


Mam napisać 11 faktów o sobie,hmmmm.....podejdę do tego osobiście,zrobię sobie taki mały rachunek sumienia:)więc:

1.Nie lubię mówić o sobie,
2.moja wrodzona skromność i zarazem nieśmiałość to moje wady,które przeszkadzają nieraz w życiu
3.jestem typem samotnika,ale nie cierpię z tego powodu
4.lubię ciszę
5.dostrzegam piękno w każdym źdźble trawy,widzę ptaki,chmury,kwiaty-wszystkie te rzeczy,na które inni nie zwracają uwagi
6.jestem poukładana,trochę pedantką,w domu wszystko ma swoje miejsce i musi tam być
7.kocham zwierzęta,oprócz tych strasznych;)
8.nie umiem nic nie robić
9.jestem nerwowa 
10.a na nerwy coś słodkiego-lubię wszelakie ciasta,im więcej warstw tym lepsze:)

Pytania do mnie:
1. dlaczego zaczęłaś pisać bloga
2. co sprawia Ci największą przyjemność
3. tv czy książka
4. jestem .....
5. w życiu najbardziej.....
6. lubię....
7. o sobie mogę powiedzieć.....
8. zaczęłam tworzyć ....
9. jestem dumna z....
10. mam.....
11. chcę.... 

1.Dlatego że ktoś mnie do tego namówił,ponadto chciałabym aby moje prace trafiały do innych ludzi,to największe szczęście kiedy ktoś docenia moją pracę
2.spokój
3.książka,aczkolwiek od kiedy jestem mamą czytam tylko bajeczki
4...domatorką
5.cenię szczerość
6.zapach bzu i upalne lato
7.ciężki przypadek hihih
8.pół mojego życia temu
9....z mojego dziecka
10.dwie papugi
11.aby pasja stała się pracą

Ufff nareszcie:)a teraz 11 blogów,które nominuję do 

Kolejność jest przypadkowa:

A oto pytania do Was:
1.rzecz,którą zrobiłam i jestem z niej szczególnie dumna to...
2.żałuję że....
3.cieszę się gdy...
4.płaczę...
5.sztuka jest....
6.kłamstwo....
7.przyjaciel to...
8.gdybym była zwierzęciem byłabym....
9.wierzę w....
10.moją mocną stroną jest....
11.moje marzenie to....

Teraz na Was kolej:) powodzenia:)

9 komentarzy:

  1. Lala z misiem cudna, takasłodka, gratuluję nominacji:P,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah dzieki:) nie masz pojęcia ile mi to czasu zajęło:)

      Usuń
  2. Piękna ta panna w zieleni :)
    Gratuluję i mnie jest miło, ale ja jestem z tych, którzy dziękują...mam nawet taka wzmiankę na pasku bocznym :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah szkoda,że nie zauważyłam,zapatrzyłam się na piękne prace:)

      Usuń
  3. Twoje prace są naprawdę piękne:) Jestem pod wrażeniem. Dziękuję bardzo za nominację. Postaram się szybciutko odpowiedzieć na pytania:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,mnie się podobają Twoje Prace,mam nadzieję na więcej:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Powiem tak z 1,2,3,4,6 i 9 jesteśmy do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń