wtorek, 3 czerwca 2014

Motylenka z masy porcelanowej

Masę porcelanową odkryłam niedawno,ale od pierwszej pracy jaką w tej technice zrobiłam-zakochałam się,masa jest mega gładka,sprężysta,plastyczna,leciutka w porównaniu do masy solnej-bomba.Ale oczywiście ma swoje wady...jest droższa,i bardzo szybko wysycha,za czym idzie,nie można zbyt długo kombinować bo poprawki kończą się zepsuciem całej pracy.W tej technice dopiero zaczynam,ale uważam nieskromnie,że wychodzi mi całkiem nieźle jak na początek.Tutaj przedstawiam motylenkę,zrobiłam ją jako wisiorek dla mojej córci,był noszony,także test zdał-nic się nie rozpadło;D


A w kolejce czekają na wykończenie jeszcze dwie :)

3 komentarze:

  1. śliczna, poprosze przepis na mase

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to masę robiłam na oko,to jest ta masa bez gotowania,więc tylko biały klej vikol bądź podobny,mąka ziemniaczana i trochę oliwki,dodawałam do kleju po troszku mąkę i wyrabiałam aż masa była sprężysta,jakby co to podpowiem więcej:)

      Usuń
  2. Normalnie cudo :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń