środa, 11 czerwca 2014

Pamiątka ślubna

Hej:) jak pogoda u Was?u mnie właśnie przeszła burza i skończyło się słoneczko:(mimo,że ciemno jak w grobowcu właśnie wykończyłam parkę ślubną,kilka dni się zbierałam bo zawsze robię osiem rzeczy na raz i potem nie wiem w co pierw ręce włożyć:) ale terminu trzeba pilnować więc oto i ona,





a w takie pudełeczko udało mi się ją przypadkiem wcisnąć :) nie wiem czy widać ale parka jest na serduszku,serce jest delikatnie wycięte i nie wiem czy ktoś to zauważył:) ?

6 komentarzy:

  1. Cudo a oczy anielicy mmmmmmmmmm, piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłam serducho :) Cuda tutaj powstają, dlatego dołączam do obserwatorów ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka ślubna:) Twoje prace są takie piękne, że nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń