niedziela, 12 kwietnia 2015

Wiosna

Witam,dziś mam do pokazania nową pracę-wiosenną ozdobę domu,domek z ptaszkami w turkusach.Domek samoróbka,bo zrobiony z niewykorzystanych paneli:) Ozdobiony metodą decoupage,ptaszki są wyciętym motywem,domalowałam im trochę gałęzi,liści,owoce,tło.Na koniec postanowiłam wykorzystać korę brzozy do ozdoby,w mej głowie urodziło się gniazdko,które zrobiłam ze sznurka,trochę piórek,małe jajeczka i ptaszek przy gniazdku zasiadł....wiosennie...a wygląda to tak









Pozdrawiam odwiedzających:)

4 komentarze:

  1. fajny domek, pomysłowo ozdobiony

    OdpowiedzUsuń
  2. No moje kolory. Bardzo chętnie taką dekorację powiesiłabym u siebie w domu. Piękna. Niedawno znajoma pomalowała mi taki kupny domek w podobne kolory. Masz niesamowite i fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie są to i moje kolory..uwielbiam turkusy ;)dzięki za uznanie: )

      Usuń