sobota, 31 października 2015

Szkatułka

Świezo ukończona szkatułka,która dużo przeszła:) miałam mnóstwo pomysłów w trakcie pracy nad nią i kilka z nich okazały sie klapą,więc przeszła sporo. Końcowo wygląda moim skromnym zdaniem świetnie,poświęciłam jej dużo pracy i mam nadzieję,że jest to zauważalne :)
Wierzch to motyw róż,bardzo romantyczny,tło do nich wycieniowałam,pokropkowałam.Środek szkatułki także wycieniowałam w tych samych barwach co wierzch,nałożyłam dodatkowo spękania i mocno wykropkowałam i postarzyłam "kąty" pudełka.Do ozdoby dokleiłam kóleczko sklejkowe ,które przyodziałam w wiktoriańską panią:) pani także dostała spękania wypełnione brązem.
Dół szkatułki mamy w kolorze ciemnoczerwonym lub bordo jak kto woli,ozdobiony złotym reliefem.Tyle w skrócie:)a praca i kombinacje trwały kilka dni :) pozdrawiam
Szkatułka dostepna na moim artillo
http://artillo.pl/produkt/szkatulka-vintage,206298.html












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz