piątek, 24 marca 2017

Moje pierwsze spotkanie z mixed media

Obserwując blogi, Pinterest i galopujac w czeluściach internetu przyciągnęły moją uwagę mixmediowe blejtramy,tak soczyście kolorowe i bogate,steampunkowe,że sama postanowiłam spróbować.Naogladalam sie tutoriali i niestety dla mojego portfela wpadłam po uszy!Na pewno będę wplatac tej techniki w moje prace.Uzylam większości mediow do decoupage,gesso, farby akrylowe, metaliczne,woski metaliczne, bitumy kolorowe,farby perłowe, porporiny,farby Pebeo Fantasy, patyny,mgiełki,mike w płatkach, zielony kwarc,...na koniec lakier w sprayu.Nawet wszystkiego nie pamiętam 😂 poprzyklejalam mnóstwo ozdób,może to nie jest do końca to ale jestem zadowolona,ocencie moje początki 😃




4 komentarze:

  1. To jest fantastyczne. Jak z bajki. Aż ciężko uwierzyć, że to nie Photoshop! Piękne prace, a zdjęcia jedynie podkreślają bajkową atmosferę. Masz prawdziwy talent. Myślałaś kiedyś o zrobieniu malutkiego kursiku krok po kroku z rozpisaniem mediów jakich używasz? Byłabym zachwycona taką lekturą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń