piątek, 20 stycznia 2017

Jak zrobić z bombki balon?

Hej ,jakiś czas temu Sylwia Serwin rzuciła wyzwanie-lot balonem handmade ☺powstało mnóstwo fajnych prac i moja praca konkursowa zajęła drugie miejsce,ja postawiłam na decoupage i wykończenia bizuteryjna,pokaże Wam jak go zrobiłam,kiepskie bardzo fotki w trakcie pracy bo robione na szybko telefonem, wybaczcie 😃

Tak więc wygląda ozdoba mojej pracowni


 Więc od początku.Balon powstał na bazie kuli akrylowej 12cm i lejka.Tak przypadkowo lejek znalazł sie w pracowni i położyłam go obok bombki,kiedy zobaczyłam konkurs i te dwie  rzeczy obok siebie od razu mnie olsnilo,będzie balon w kształcie balona 😂

 Lejek miał taki cypelek,który obcielam, oczywiście skleilam bombkę w miejscu łączenia aby mi się nie rozpadła.


 I przykleilam ,po czym przygotowałam ozdobne odlewy z kleju na gorąco.Pomiedzy lejkiem a kula była luka, którą uzupelnilam przyklejajac sznurek.


 Następnie zmatowilam powierzchnię bombki kostka ścierna i pomalowałam białym akrylem,ja użylam farby Amsterdam,jest bardzo gęsta i idealnie kryje akryl.


 Następnym krokiem było podzielenie kuli na równe części


 Wymyśliłam sobie trzy wzory naprzemiennie,dwa wzory z serwetek i jeden szlagaluminium


 Najtrudniejsza część czyli wycięcie odpowiednich pasków, naklejanie ich na kuli i na stożku lejka,w tej  części pracy zaczęło mi się nie chcieć 😎jak widać był niezly dramat ale uratowalam te brzegi wzorem malowanym konturowka..



 I po nałożeniu szlagaluminium już nie było tak źle, całość pokrylam Lustrina i po wyschnięciu nałożyłam Patyne.


 Z racji,że do balona potrzebny koszyczek... powiedzialam do męża znajdz mi coś 😀i przyniósł takie coś z piwnicy,nie wiem co to,coś od zlewu chyba ale na pewno nie była to solniczka 😃 nałożyłam na to coś także szlagaluminium, odlewy lilijki oraz pasmanterie.


Koszyczek gotowy więc z tego co miałam pod ręką zaczęłam kombinować jak to wszystko połączyć, ozdobić by przypominało balon.




Po namotaniu łańcuszków kulkowych, kółeczek, metali i kryształków efekt końcowy 😃







Dziękuje za uwagę,mam nadzieję,że kogoś zainspiruje do zrobienia własnego 😃


5 komentarzy: