czwartek, 23 kwietnia 2015

Deseczka

Taka mała deseczka kuchenna. Wycięłam motyw winorośli,ponieważ tło wydawało mi się szare i smutne.Wycieniowałam,podmalowałam wzór po swojemu,aby uwypuklić owoce i kwiaty,ponieważ nie lubię "gotowych" prac.Często motywy już są na pięknym,pocieniowanym tle ale jakoś wolę je wyciąć i zrobić własne,niepowtarzalne.A to dlatego,że gdy nakleję na całą powierzchnię gotowy obrazek,to myślę -i co ja mam tutaj do zrobienia?Czasami wtedy się zatrzymuje i odchodzi mi zapał.
Na deseczkę w kilku miejscach nałożyłam dwuskładnikowe spękania ale wyszły takie delikatne,że na zdjęciach ich po prostu nie widać.Pozdrawiam



Dla porównania dodaję zdjęcie motywu




1 komentarz:

  1. Faktycznie Twoje cieniowania dodały wyrazistości i nieco ożywiły motyw. Ja też lubię szaleństwa z farbami, to ciekawa zabawa. Dla mnie bomba.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń