niedziela, 14 sierpnia 2016

Taca dekoracyjna -slodkie shabby

Witam serdecznie:)
Dziś taca -nie taca w stylu Shabby Chic.
Czasem dostaję rzeczy,ktore potrzebne mi jak świni siodło;) ale do przeróbki jak najbardziej się nadają.Taca w kształcie serca stała chyba z rok i nie wiedziałam co z nią począć,w końcu coś zaswitalo.Projekt był nieco inny ,miałam zamiar użyć trzech łyżeczek ale w trakcie się okazało,ze byłoby przeładowane.Wiec dwie duże łyżeczki zmieniłam na jedno maleństwo.
Do zrobienia użyłam motywów z trzech serwetek,dookola zrobiłam wzorki reliefowe konturowka ,lekko je podpatynowalam.Dookola namalowałam delikatna biała koronkę.Cala praca jest w kolorze ecru ale jest bardzo mocno pochlapana.Na koniec dokleilam łyżeczki i kokardki.Calosc lakierowana kilkakrotnie do zgubienia motywów,na koniec zabezpieczona i zmatowiona bezbarwnym woskiem.
Dostępna.
Pozdrawiam





1 komentarz: